BLOG

W poszukiwaniu nazwy, czyli jak przeprowadzić naming marki?

W poszukiwaniu nazwy, czyli jak przeprowadzić naming marki?

Nazwa to pierwszy obok logo element marki, z którą mają styczność klienci. Naming (z ang. nazewnictwo) opiera się na profesjonalnym…
Jak przeprowadzić efektywną burzę mózgów w firmie?

Jak przeprowadzić efektywną burzę mózgów w firmie?

Każdy z nas, mniej lub bardziej świadomie, miał okazję uczestniczyć w kreatywnej i efektywnej dyskusji. Również każdy ma za sobą…
Antyporadnik brandingu, czyli jak zepsuć swoją markę w kilku krokach

Antyporadnik brandingu, czyli jak zepsuć swoją markę w kilku krokach

Mimo, że coraz więcej klientów zaczyna dostrzegać i doceniać te mniejsze, dopiero raczkujące marki, to jednak nadal największym zaufaniem cieszą…
Psssst… ujawniamy tajniki marketingu szeptanego

Psssst… ujawniamy tajniki marketingu szeptanego

Zdarzyło Ci się zakupić produkt, o którym usłyszałeś pochlebne opinie od znajomych? Marketing szeptany, buzz marketing, marketing plotki lub rekomendacji……
Czy warto prowadzić bloga firmowego?

Czy warto prowadzić bloga firmowego?

Do pewnego momentu blog kojarzył się z pamiętnikiem nastolatki, która opisuje w nim swoją codzienność i pierwsze miłości. Aktualnie coraz…
Strona internetowa BIP

Strona internetowa BIP

Do jej prowadzenia zobowiązane są między innymi placówki oświatowe, komendy policji i straży pożarnej, instytucje kulturalne, zakłady opieki lekarskiej, gabinety.…
Jak pracować z klientem, aby współpraca była udana dla obu stron?

Jak pracować z klientem, aby współpraca była udana dla obu stron?

Do naszej firmy trafiają klienci z różnych branży, a każda z nich rządzi się swoimi prawami. Niemniej jednak trudno jest…
10 błędów, które prawdopodobnie popełniasz w social mediach

10 błędów, które prawdopodobnie popełniasz w social mediach

Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok… Masz już tam konta? Media społecznościowe obecnie stały się już nie tylko miejscem wirtualnych spotkań i…
Landing page w marketingu

Landing page w marketingu

Landing page w tłumaczeniu dosłownym oznacza stronę lądowania. Skąd taka nazwa? W pewnym sensie odbiorca danej kampanii reklamowej „ląduje” na…
Storytelling w marketingu

Storytelling w marketingu

Dwóch braci. Jak to zwykle bywa w rodzeństwie, starszy jest górą i nieustannie dokucza młodszemu. Ściąga mu czapkę na oczy,…
Siła psychologii w marketingu

Siła psychologii w marketingu

Co łączy psychologię z marketingiem? Więcej, niż myślisz! O wykorzystywaniu psychologii w działaniach marketingowych nie trzeba nikogo przekonywać. Zjawisko reklamy…
Zanim zaczniemy nowe, skończmy to, co zaczęliśmy... - czyli jak podsumować rok

Zanim zaczniemy nowe, skończmy to, co zaczęliśmy... - czyli jak podsumować rok

„Ale to zleciało…”! Martwy okres pomiędzy minionymi Świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem sprzyja podsumowaniom i przemyśleniom. To również czas,…
Jak wybrać szablon do WordPressa?

Jak wybrać szablon do WordPressa?

Chcesz prowadzić swoją własną stronę internetową, sklep lub bloga? Masz już w głowie wizję, jak powinna wyglądać i co zawierać,…
Facebook Pixel na WordPress - czy warto i jak go zainstalować?

Facebook Pixel na WordPress - czy warto i jak go zainstalować?

Działasz w branży e-commerce i posiadasz stronę lub sklep internetowy, w którym sprzedajesz swoje produkty? Chcesz rozszerzyć działalność i rozwijać…
Ile kosztuje sklep internetowy?

Ile kosztuje sklep internetowy?

Branża e-commerce nieustannie się rozwija, nikogo nie dziwi więc fakt, że coraz więcej osób zainteresowanych jest założeniem i prowadzeniem swojego…
Wpływ social mediów na rozwój firmy

Wpływ social mediów na rozwój firmy

Jaki wpływ na rozwój firmy ma obecność w mediach społecznościowych? Jaką funkcję one pełnią? W jakich branżach założenie firmowego konta…
Pozycjonowanie naturalne SEO czy płatne Google Ads?

Pozycjonowanie naturalne SEO czy płatne Google Ads?

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek nad różnicami pomiędzy popularnym naturalnym pozycjonowaniem SEO a płatnymi reklamami Google Ads? Na której z tych…
Organizacja pracy i zadań w firmie na podstawie tablic

Organizacja pracy i zadań w firmie na podstawie tablic

W czasach, gdy cyfryzacja opanowała większość aspektów naszego życia, a komputery często zastępują ludzkie ręce, również za organizację pracy w…
Strona internetowa na WordPress

Strona internetowa na WordPress

Zastanawialiście się kiedyś, jak przebiega cały proces powstawania strony internetowej? A może myślicie o stworzeniu własnej? Szacuje się, że ponad…
Firmowa strona internetowa

Firmowa strona internetowa

Co powinna zawierać firmowa strona internetowa?   Strona internetowa jest najlepszą wizytówką firmy – opinii, informacji czy lokalizacji szukamy właśnie…
Słowa kluczowe i zasady SEO, czyli wysokiej jakości treść na stronę internetową

Słowa kluczowe i zasady SEO, czyli wysokiej jakości treść na stronę internetową

SEO i słowa kluczowe a pozycja strony w wynikach wyszukiwania   Pozycjonowanie stron internetowych dla wielu niewtajemniczonych może wydawać się…