Napisz do nas. Odpowiemy maksymalnie szybko

Zachęcamy do śledzenia naszego bloga oraz publikacj

W poszukiwaniu nazwy, czyli jak przeprowadzić naming marki?

W poszukiwaniu nazwy, czyli jak przeprowadzić naming marki?

Nazwa to pierwszy obok logo element marki, z którą mają styczność klienci. Naming (z ang. nazewnictwo) opiera się na profesjonalnym…
Jak przeprowadzić efektywną burzę mózgów w firmie?

Jak przeprowadzić efektywną burzę mózgów w firmie?

Każdy z nas, mniej lub bardziej świadomie, miał okazję uczestniczyć w kreatywnej i efektywnej dyskusji. Również każdy ma za sobą…
Antyporadnik brandingu, czyli jak zepsuć swoją markę w kilku krokach

Antyporadnik brandingu, czyli jak zepsuć swoją markę w kilku krokach

Mimo, że coraz więcej klientów zaczyna dostrzegać i doceniać te mniejsze, dopiero raczkujące marki, to jednak nadal największym zaufaniem cieszą…

Więcej naszych wpisów